Nieuwe schoenen

Hoevaak zei ik het al? “Ik heb dringend ’n nieuw paar schoenen nodig. Misschien zelfs twee paar..” En hoevaak hoorde ik dan al “Heb je er nog niet genoeg.. Je kast zit overvol.. Vrouwen toch! Ik draag jaar in jaar uit hetzelfde paar!” of “Ok, ok.. Als je er per s? wilt, gooi dan per paar schoenen die je koopt, twee paar oude weg..”

Schoenen zijn gewoon leuk.. En het recentste paar is al 8 maand oud! En ok, veel van de schoenen die ik heb, draag ik gewoon niet meer. Maar toch.. Je weet nooit.. Ze zijn nog niet versleten.. En wie weet krijg ‘k volgende week zin om die terug ff te dragen.. In afwisseling met ’n paar nieuwe natuurlijk! :) Nieuw is altijd leuk.;)

Nu ja.. Dat komt ervan..

werkschoen

Nu heb ik nieuwe schoenen. ‘k Moest ze zelfs niet kopen. Ik kreeg ze gewoon. Bah Bah. Veel te lage, veel te strakke, veel te warme werkschoenen,.. uitgedeeld op m’n vakantiejob. En we mogen ze meenemen naar huis.. en de laatste dag terug inleveren. (Ze hadden toch niet gedacht dat ik die wou houden?)

Veiligheidschoenen. (Nu ja. Tegen beton schoppen of iemand op je voeten laten staan heeft soms ook z’n charmes)

Geef een reactie

