Dag vier

Uitgeslapen. Niet overslapen, zoals ’n collega vanmorgen.. Maar wel vroeg in m’n bed gekropen gisteravond en als ’n blok in slaap gevallen. Het was nodig.. niet omdat ‘k superveel gewerkt had, integendeel, omdat we woensdag ’n eindejaarsdinertje hadden. Er werd wat heen en weer getetterd.. Nog net iets te veel om me makkelijk te kunnen mengen . Nieuw zijn en het frans nog niet gewend zijn.. is best niet zo heel eenvoudig.
Het treinreizen gaat me goed af. ‘k Rij niet zo heel graag in auto, zeker niet naar Brussel en zeker niet in de winter. Treinwagon 1 nemen, is ’n goeie keuze, en bij die keuze zal ik het ook in het vervolg houden. ‘k Kijk wel niet uit naar evenementen als het bouw- of autosalon.. een extra trein zou nu ook al wel van pas komen.

Het kerstroosje, die ‘k zoals ’n hoop mensen kreeg in de inkomhal van Gent St. Pieters.

Al twee dagen is de krant er niet. Misschien is er iets verkeerd gelopen met de betaling.. Het doet me zin krijgen in ’n boek. Ik ga beslist naar de bib.. dit euh.. kerstweekend.. En ‘k moet ook nog eens offici?el verhuizen.. En misschien ook nog wel eens zelf ingeschreven zijn bij ’n ziekenfonds. En euh.. een familiale verzekering nemen? Voor als ik nog eens iemand sla – maar dan harder – op het werk?
Beginnen werken is toch maar weer eens wat anders..

*en ook ’n beetje Dag Vier :)

Geef een reactie

