een BMW

Ik droomde over een BMW coupé.

Het is maar omdat het rijmt, dat dit hier staat. Maar ook ’n heel klein beetje omdat ik in mijn droom op de achterbank van een zwarte BMW reeks 1 coupé probeerde te kruipen. Iets dat me niet echt lukte. De achterruit leek veel te laag en dus wrong ik me maar in allerlei bochten. Mijn opa bestuurde de auto, en ik hing daar ergens tussen de achterbank en de achterruit. In de auto die ons volgde zaten er bekenden van me. Ze zwaaiden en maakten allerlei signalen met hun handen die ik niet begreep. Toen ik besefte of te weten kwam dat ze enkel maar ‘trager rijden’ wilden zeggen, was ik kwaad. Kwaad om hun onduidelijke signalen, en kwaad omdat mijn opa echt wel mooi 50km/u reed.

Ik zag een afbeelding van een x-ray van ’n hoofd, met daarachter nog eens zo’n gex-rayd persoon die een spelkaart in de hand hield. En toen werd ik wakker.

Het gebeurt weinig dat ik ’s morgens besef dat ik gedroomd heb.
Maar deze morgen dus wel.

Geef een reactie

