Alweer een pakje…

De herfst is sinds vandaag pas echt in het land. Het regent en miezert al een hele dag. Oktober deed de temperatuur al even dalen, en nu zijn de hemelsluizen ook al op een kiertje gezet.

Wanneer ik thuis kom, zie ik naast de brievenbus een kartonnen doos. Een natte kartonnen doos uiteraard.. Ik neem het heel voorzichtig op, want het karton is al zo doorweekt dat het elk moment uit elkaar kan scheuren. Mijn naam, mijn adres… het is geen vergissing, maar echt een pakje voor mij! Ik ga naar binnen en heb weinig moeite om de inhoud uit z’n omhulsel te bevrijden. Wat ik zie…

cave bunny

Luxe-uitvoering van het tweede boek van Nick Cave, met de audio-cd erbij.. Ik blader.. en ik merk..

cave-bunny2

.. één van de 500 gesigneerde exemplaren!

Gelukkig was enkel de verpakking nat en beschadigd.. en was er niemand nieuwsgierig naar pakjes…

Geef een reactie

