Nummerplaten

Meer dan 3 (nu 4) posts over nummerplaten heb ik niet. Misschien omdat ik dé ultieme nummerplaat al gevangen heb, want beter dan ABC-123 bestaat toch niet?

Al surfend over blogs her en der, had ik al eens opgemerkt dat er wel nog mensen zo’n kleine rare verzameling aan het aanleggen waren, deze hier bijvoorbeeld die YCF-nummerplaten verzamelt. YCF leek me niet makkelijk te onthouden, tot ik helemaal terugsurfte naar de eerste YCF-post. Young Crazy Fool dus. Moet ‘k beslist proberen te onthouden, en er eentje vangen misschien ook.

Een gedachte over “Nummerplaten

Geef een reactie

