Beste telefoonprovider,

Beste mobistar,
ik ben dan misschien niet de meest winstgevende klant… ik gebruik prepaidkaarten en dat heb je sowieso niet graag.. merk ik aan het aantal keer je me opbelt om te vragen of ik dan toch geen abonnement zou willen..
Nu weet je ook, beste telefoonprovider, dat ik niet zo bijster veel reis. Ik weet dat je dat weet… want elke keer ik de grens oversteek.. dan laat je mijn gsm biepen.
Maar nu wil ik je toch iets vragen… Ik had je willen vragen om niet om 7u07 ’s morgens me te sms’en. Niet als ik in’t binnenland ben, en zeker niet als ik… langer dan 24u in’t buitenland ben… dat wil meestal zeggen dat ik dan uitslaap..
Dus lieve Mobistar, asjeblief, bel of sms mij gewoon niet meer. Ik bel jou wel als ik je nodig heb. Goed?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s